Zmieniają Państwo sklep obsługujący, w związku z czym może zmienić się też dostępność produktów. Sugerujemy jednocześnie, iż dla usprawnienia obsługi Państwa zamówienia oraz obniżenia kosztów dostawy proponujemy wybór najbliższego sklepu z listy poniżej:

Jeśli w pobliżu nie ma jednego z naszych sklepów zawsze możecie Państwo kupić na www.bricoman.pl

Kupuj przez telefon
Obsługa zamówień

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Płatność

      W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.
      Akceptujemy płatności przelewem internetowym, kartą kredytową. Przy obsłudze płatności online korzystamy z PayU. Jest również możliwość płatności gotówką.

    Zakupy i transport

      Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.
      W każdym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Informacje dostępne na stronie: https://www.bricoman.pl/strony/jak-kupowac/jak-kupowac
      Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane są aktualne statusy.
      Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić pod linkiem otrzymanym w mailu dotyczącym statusu zamówienia.
      Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
      Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu pod ceną.
      Informacja jest podana na karcie produktu, można zawsze sprawdzić cenę i dostępność w innym sklepie zmieniając sklep.

    Zwroty

      Tak, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zakupów. Więcej informacji na http://www.bricoman.pl/pl/odstapienie_od_umowy
      Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było złożone zamówienie. Adresy sklepów https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
      Wszystkie towary sprzedawane w sklepach Bricoman są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależy od producenta.
      Zwrot jest możliwy w sklepie, w którym był dokonany zakup produktu na podstawie paragonu lub faktury.
      Prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było dokonane zamówienie.

    Inne

      Zamówienia można dokonać online bądź też kontaktując się z jednym z naszych sklepów.
      Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
      Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy: https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
      Zapraszamy na http://praca.bricoman.pl/
      Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas maili prosimy o kliknięcie linku rezygnacji w stopce newsletter.
      Rejestracji konta do zakupów możecie Państwo dokonać pod linkiem: https://www.bricoman.pl/customer/account/create/
      W celu sprawdzenia e-maila podanego przy rejestracji prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Jeśli zapomnieli Państwo hasła do swojego konta prosimy o skorzystanie z linku "Przypomnienie hasła".

    Ochrona danych osobowych RODO

      Chcemy od czasu do czasu wysłać do Ciebie informację o nowych produktach albo nową gazetkę na maila. W tym celu korzystamy z fajnego narzędzia z innej firmy, który wysyła emaile. Musimy wgrać twój adres email do tego narzędzia i to jest już przetwarzanie danych osobowych.
      Administrator to my: spółka Bricoman Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Murmańskiej 25, 04-203 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000239320, NIP: 1132568413, REGON: 140215054.
      Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. Dodatkowo możesz przenieść swoje dane do innych administratorów, to znaczy, że my musimy zatroszczyć się, żebyś dostał historię pobytu twoich danych u nas. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, do którego możesz zadzwonić lub napisać emaila: ochronadanych@bricoman.pl, numeru telefonu: 22 516 67 99 lub korespondencyjnie na nasz adres z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.
      a) chcemy zrealizować Twoje zamówienie złożone w sklepie internetowym b) chcemy wysłać do Ciebie ofertę z produktami c) musimy archiwizować dane twoich zamówień przez 5 lat w związku z prawem podatkowym (sprawy finansowo-księgowe) d) musimy archiwizować dane twoich zamówień do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym W związku z powyższymi celami przekazujemy twoje dane np. do firmy transportowej, kurierskiej, obsługującej płatności online, kancelarii prawnych, dostawcy usług IT, księgowych, kancelarii prawnych, agencje marketingowe, instytucje finansowe.
      Najpierw skontaktuj się z nami, a jeżeli nie sprostamy Twoim oczekiwaniom – wyślij informację do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (poprzednio GIODO).
      Zawsze będziemy dbać, żeby Twoje dane były bezpieczne. Dlatego, gdy podajesz dane osobowe rób to swobodnie i dobrowolnie.