Pomoc

Płatność

  • Na jakie konto mam wpłacić pieniądze?

    W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.
  • Czy w sklepach Bricoman można dokonać zakupów ze zwrotem podatku VAT - TAX FREE?

    Tak, w każdym sklepie.
  • Czy istnieje możliwość wystawienia faktury przelewowej z terminem płatności min. 14 dni?

    Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.
  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

    Akceptujemy płatności przelewem online, kartą kredytową, blikiem, przelewem tradycyjnym lub płatność gotówką.
    Przy obsłudze płatności online korzystamy z Przelewy24.
  • Czy jest możliwość zakupu karty podarunkowej?

    Nie ma takiej możliwości.

Zakupy i transport

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.
  • Jakie dokumenty potrzebuję do odbioru osobistego zamówienia w sklepie?

    Potrzebny jest wydruk zamówienia z numerem lub okazanie emaila.
  • Jak mogę złożyć zamówienie produktów telefonicznie?

    W każdym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Informacje dostępne na stronie: lista sklepów
  • Kiedy mogę się spodziewać zamówienia?

    Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane są aktualne statusy.
  • Kiedy DHL dostarczy moje zamówienie?

    Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić pod linkiem otrzymanym w mailu dotyczącym statusu zamówienia.
  • Czy produkt jest dostępny?

    Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu.
  • Jaka jest cena produktu?

    Informacja jest podana na karcie produktu, można zawsze sprawdzić cenę i dostępność w innym sklepie zmieniając kontekst sklepu.
  • Faktura VAT na podstawie paragonu

    Klient zainteresowany otrzymaniem faktury na podstawie paragonu, musi zgłosić ten fakt na początku transakcji podając NIP.

Zwroty

  • Czy mogę odstąpić od umowy zamówienia internetowego?

    Bricoman zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
  • Jak mogę anulować zamówienie?

    Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było złożone zamówienie. Adresy sklepów https://www.bricoman.pl/sklepy/
  • Czy zakupiony przeze mnie produkt posiada gwarancję?

    Wszystkie towary sprzedawane w sklepach Bricoman są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależy od producenta.
  • Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

    Zwrot jest możliwy w sklepie, w którym był dokonany zakup produktu na podstawie paragonu lub faktury.
  • Moje zamówienie otrzymałem uszkodzone lub niepełne.

    Prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było dokonane zamówienie.
  • Zwroty towarów w sklepie stacjonarnym

    Bricoman zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy, jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu paragonu lub faktury. Zwrot jest możliwy w każdym sklepie, dotyczy to zwrotu na paragon. Zwroty z faktury są możliwe jedynie w sklepie w którym dokonano zakupu. Zwroty są dokonywane w oparciu o metodę płatności wybraną podczas transakcji według zasady gotówka za gotówkę lub na kartę w przypadku zwrotu na kartę, można użyć innej karty jednakże dobrą zasada jest zwrot na kartę z której był dokonany zakup. Podlegający zwrotowi towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży. W przypadku produktów posiadających termin ważności - ich zwrot nie może nastąpić w okresie 30 dni przed upływem terminu ważności.

Inne

  • Jak zamówic produkty z gazetki?

    Zamówienia można dokonać online bądź też kontaktując się z jednym z naszych sklepów.
  • Czy możemy przyciąć na konkretny wymiar płytę pilśniową?

    Usługa stolarni dostępna jest jedynie w sklepie Gdańsk Kowale.
  • Nie mogę zrobić zamówienia przez internet.

    Prosimy o kontakt z nami wybierając numer sklepu, w którym realizowane będzie zamówienie.
  • Jak mogę wypisać się z otrzymywania newsletter?

    Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas maili prosimy o kliknięcie linku rezygnacji w stopce newsletter.
  • Jak mogę zarejestrować konto?

    Rejestracji konta możecie Państwo dokonać na stronie https://www.bricoman.pl/customer/account/create/.
  • Zapomniałem hasła do e-maila/hasła do mojego konta.

    W celu zmiany hasła, należy skorzystać z opcji "zapomniałem hasła", logując się do sklepu.

Ochrona danych osobowych RODO

  • Co oznacza przetwarzanie danych? Co robimy z Twoim mailem, numerem telefonu?

    Chcemy od czasu do czasu wysłać do Ciebie informację o nowych produktach albo nową gazetkę na maila. W tym celu korzystamy z fajnego narzędzia z innej firmy, który wysyła emaile. Musimy wgrać twój adres email do tego narzędzia i to jest już przetwarzanie danych osobowych.
  • Kto dokładnie zarządza Twoimi danymi? Czyli kto jest administratorem?

    Administrator to my: spółka Bricoman Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Murmańskiej 25, 04-203 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000239320, NIP: 1132568413, REGON: 140215054.
  • Czy mogę modyfikować i usuwać swoje zgody i dane?

    Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. Dodatkowo możesz przenieść swoje dane do innych administratorów, to znaczy, że my musimy zatroszczyć się, żebyś dostał historię pobytu twoich danych u nas. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, do którego możesz zadzwonić lub napisać emaila: ochronadanych@bricoman.pl, numeru telefonu: 22 516 67 99 lub korespondencyjnie na nasz adres z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.
  • Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?

    • a) chcemy zrealizować Twoje zamówienie złożone w sklepie internetowym
    • b) chcemy wysłać do Ciebie ofertę z produktami
    • c) musimy archiwizować dane twoich zamówień przez 5 lat w związku z prawem podatkowym (sprawy finansowo-księgowe)
    • d) musimy archiwizować dane twoich zamówień do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym W związku z powyższymi celami przekazujemy twoje dane np. do firmy transportowej, kurierskiej, obsługującej płatności online, kancelarii prawnych, dostawcy usług IT, księgowych, kancelarii prawnych, agencje marketingowe, instytucje finansowe.
  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Zawsze będziemy dbać, żeby Twoje dane były bezpieczne. Dlatego, gdy podajesz dane osobowe rób to swobodnie i dobrowolnie.