Zmieniają Państwo sklep obsługujący, w związku z czym może zmienić się też dostępność produktów. Sugerujemy jednocześnie, iż dla usprawnienia obsługi Państwa zamówienia oraz obniżenia kosztów dostawy proponujemy wybór najbliższego sklepu z listy poniżej:

Jeśli w pobliżu nie ma jednego z naszych sklepów zawsze możecie Państwo kupić na
www.bricoman.pl

    Zamawiaj Online i odbieraj w swoim sklepie

    Zamów online Zamów online
    Opinie Klientów
     
    Zdzisław

    Polecam tę formę zakupów. Szybko, sprawnie i bez czekania w kolejce.

     
    Mariusz

    Zrobiłem zamówienie wieczorem, byłem w sklepie rano i już było gotowe do odbioru.

     
    Krzysiek

    Robię często zakupy w Bricoman, a dzięki tej formie odbioru czas odbioru produktów skrócił się znacznie.

     
    Marian

    Często robię zakupy w Wilanowie i ta forma odbioru towaru jest dla mnie bardzo wygodna.

    FAQ
      Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.
      W każdym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Informacje dostępne na stronie: https://www.bricoman.pl/strony/jak-kupowac/jak-kupowac
      Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane są aktualne statusy.
      Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić pod linkiem otrzymanym w mailu dotyczącym statusu zamówienia.
      Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
      Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu pod ceną.
      Informacja jest podana na karcie produktu, można zawsze sprawdzić cenę i dostępność w innym sklepie zmieniając sklep.