Zmieniają Państwo sklep obsługujący, w związku z czym może zmienić się też dostępność produktów. Sugerujemy jednocześnie, iż dla usprawnienia obsługi Państwa zamówienia oraz obniżenia kosztów dostawy proponujemy wybór najbliższego sklepu z listy poniżej:

Jeśli w pobliżu nie ma jednego z naszych sklepów zawsze możecie Państwo kupić na
www.bricoman.pl

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Płatność

      W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.
      Akceptujemy płatności przelewem internetowym, kartą kredytową. Przy obsłudze płatności online korzystamy z PayU. Jest również możliwość płatności gotówką.

    Zakupy i transport

      Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.
      W każdym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Informacje dostępne na stronie: https://www.bricoman.pl/strony/jak-kupowac/jak-kupowac
      Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane są aktualne statusy.
      Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić pod linkiem otrzymanym w mailu dotyczącym statusu zamówienia.
      Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
      Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu pod ceną.
      Informacja jest podana na karcie produktu, można zawsze sprawdzić cenę i dostępność w innym sklepie zmieniając sklep.

    Zwroty

      Tak, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zakupów. Więcej informacji na http://www.bricoman.pl/pl/odstapienie_od_umowy
      Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było złożone zamówienie. Adresy sklepów https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
      Wszystkie towary sprzedawane w sklepach Bricoman są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależy od producenta.
      Zwrot jest możliwy w sklepie, w którym był dokonany zakup produktu na podstawie paragonu lub faktury.
      Prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było dokonane zamówienie.

    Inne

      Zamówienia można dokonać online bądź też kontaktując się z jednym z naszych sklepów.
      Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
      Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy: https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
      Zapraszamy na http://praca.bricoman.pl/
      Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas maili prosimy o kliknięcie linku rezygnacji w stopce newsletter.
      Rejestracji konta do zakupów możecie Państwo dokonać pod linkiem: https://www.bricoman.pl/customer/account/create/
      W celu sprawdzenia e-maila podanego przy rejestracji prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Jeśli zapomnieli Państwo hasła do swojego konta prosimy o skorzystanie z linku "Przypomnienie hasła".