FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Płatność
-
W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest nr konta bankowego sklepu, w którym złożone było zamówienie.
-
Tak, w każdym sklepie.
-
Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.
-
Akceptujemy płatności przelewem internetowym, kartą kredytową. Przy obsłudze płatności online korzystamy z PayU. Jest również możliwość płatności gotówką.
Zakupy i transport
-
Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.
-
Potrzebny jest wydruk zamówienia z numerem.
-
W każdym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Informacje dostępne na stronie: https://www.bricoman.pl/strony/jak-kupowac/jak-kupowac
-
Na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane są aktualne statusy.
-
Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić pod linkiem otrzymanym w mailu dotyczącym statusu zamówienia.
-
Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
-
Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu pod ceną.
-
Informacja jest podana na karcie produktu, można zawsze sprawdzić cenę i dostępność w innym sklepie zmieniając sklep.
Zwroty
-
Tak, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zakupów. Więcej informacji na http://www.bricoman.pl/pl/odstapienie_od_umowy
-
Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było złożone zamówienie. Adresy sklepów https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
-
Wszystkie towary sprzedawane w sklepach Bricoman są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależy od producenta.
-
Zwrot jest możliwy w sklepie, w którym był dokonany zakup produktu na podstawie paragonu lub faktury.
-
Prosimy o kontakt ze sklepem, w którym było dokonane zamówienie.
Inne
-
Zamówienia można dokonać online bądź też kontaktując się z jednym z naszych sklepów.
-
Niestety nie mamy w sklepach usługi stolarni.
-
Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy: https://www.bricoman.pl/strony/informacje/kontakt
-
Zapraszamy na http://praca.bricoman.pl/
-
Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas maili prosimy o kliknięcie linku rezygnacji w stopce newsletter.
-
Rejestracji konta do zakupów możecie Państwo dokonać pod linkiem: https://www.bricoman.pl/customer/account/create/
-
W celu sprawdzenia e-maila podanego przy rejestracji prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Jeśli zapomnieli Państwo hasła do swojego konta prosimy o skorzystanie z linku "Przypomnienie hasła".